Monistrol-Olesa de Montserrat

Dia: 6 de maig de 2021

Recorregut en tren.

• L'organització del Quim:
    Des de Monistrol anirem cap al Coll de la Creu, a on podem esmorzar, Coll de Cabra, Coll de la Portadora, Coll de les Bruixes, Turó de la Socarrada, Coll del Roure Puig de l'Hospici, Sant Salvador de les Espases, Font de Sant Salvador, Camí dels Voluntaris, Creu de Beca, Olesa.

Cal portar esmorzar i dinar. Podem dinar a Sant Salvador, a cobert amb taules i bancs. No crec que estigui obert, per tant només hi haurà aigua.

Com que es una sortida tipus travessa, sempre depenem del tren per anar des de on deixem els cotxes fins a la sortida o des de l'arribada, per tant jo soc partidari de fer-la amb tren.
  • Vam agafar el tren que surt de plaça Espanya a les 7:36 i arriba a Monistrol a les 8:40. En Miquel el va agafar a Quatre Camins, per on passa a les 8:04 i l'Enric va deixar el cotxe a Olesa, a l'estació, i va agafar el tren que passa a les 8:29.

Els de Barcelona ens vam trobar a les taquilles de l'estació a les 7:15.

Per tornar des de Olesa tenim tren cada mitja hora.

• L'Enric, el Josep Maria i jo, a l'últim troç del recorregut, vam optar per baixar a la carretera fins arribar a Olesa i vam dinar força bé a un restaurant prop de l'estació de tren on vam trobar-nos amb els altres companys.

Mapa del track de Wikiloc gravat pel Miquel. Hi ha 14,07 km de recorregut i un desnivell acumulat de 594 m en pujada i de 617 en baixada.