Posets (3.375 m)

Dies: 4 a 6 de juliol de 2019.
Recorregut en cotxe: Veure el mapa de Google Maps.
Segons el track que vam seguir hi ha 13,36 kms i 1.227 metres de desnivel però segons el track que vaig gravar hi ha 9,7 kms i 1.275 metres de desnivell acumulat; no t'ens pots enrefiar massa...

• Vam sortir a dos quarts de deu del matí, i vam arribar a Eriste abans de les dues, per dinar a l'Hotel Eriste
  • En acabar, vam anar en bus fins el parquing de la Cascada Espigantosa i després a peu cap el Refugi Ángel Orús (2.148 m) on vam arribar cap a les sis de la tarda.
  • Vam esmorzar a les sis del matí i vam començar la pujada cap el cim on vam arribar en unes cinc hores. Va caldre portar grampons en un parell de pales de neu.
  • La tornada al refugi ve ser llarga, no tant per la distància com per l'estat del camí, molt pedregós.

El recorregut en cotxe fins al poble d'Eriste

Plànol de l'Institut Cartogràfic de Catalunya

Mapa des d'Eriste al parquing Cascada Espigantosa on ens deixa el bus

Mapa Raster del track de Wikiloc des d'Eriste al refugi Ángel Orús

Mapa Raster del track de Wikiloc que vam seguir des del refugi Ángel Orús al Posets